Vergelijkbaar met de Nissan-plaat, maar veel goedkoper (hier in Canada althans). Mooie pasvorm/afwerking. Zware constructie. Eenvoudig en veilig te monteren.
Ik heb er een samen met de 18k Demco Autoslide en ben er dol op. Zie bijlage.Ahhh...gezocht naar Demco 6200 als specifieke term, dus deze thread kwam niet naar boven. Bedankt voor de link.
Ja, het is zeker zwaar. Voor mij is dat positief. Geef me elke keer een sterke sleepuitrusting. Ik ben niet dicht bij mijn RAWR, GVWR of laadvermogen (niet dat ik een probleem zou hebben om een van die dingen met deze truck te pushen). Dat gezegd hebbende, als ik het krap zou houden, zou ik niet proberen gewicht te besparen aan het trekeinde.
Sorry man, ik heb deze gemist. Ik weet niet zeker wat er aan de hand is met mijn privébericht, want het werkt niet meer sinds ik me heb aangemeld op de site. Ik heb echter niet veel moeite gedaan om het op te lossen?Hallo Arice. Ik heb geprobeerd u een privébericht te sturen, maar kreeg een foutmelding.
Ik vraag me af waar de kingpin zich bevindt ten opzichte van de voorste puck met uw Demco-combinatie. Kunt u het me vertellen?
Ik heb een PullRite Superglide (werd geleverd met de trailer) die ik ga gebruiken. Ik had gedacht dat de uitlijning van de kingpin direct boven de voorste puck ideaal zou zijn, maar met deze opstelling helemaal naar voren afgesteld, zit de pin een paar centimeter achter dat punt
Ik zou ook die trekhaak hebben gekozen, maar nu ik aanzienlijke schade begin te zien aan de pin boxes van aanhangers, moest ik elders kijken.Ik ben dol op mijn Andersen Ultimate trekhaak. Slechts 30 lbs, gemakkelijk te installeren voor deze oude man. Hij kan gewichten tot 24.000 lbs trekken.
Een beetje naar voren is oké. Achter...niet zo goed. Maakt me gek als ik die mensen zie met die 10" offset achter zwanenhalsadapters die een 20k vijfde wiel trekken....waanzin.Bedankt Arice.
Met de Demco/PullRite-combinatie zit de pen ook boven de as.
Lijkt me een beetje vreemd dat Nissan de zwanenhalskogel een paar centimeter voor de as plaatst.