Nissan Titan XD Forum banner
21 - 40 of 109 Posts
Zgadza się. Na tym forum jest tak niewielu właścicieli. Dużo się dzieje, o czym nie słyszymy.
To odważna ekstrapolacja, która prawdopodobnie nie byłaby poparta danymi dla dużej populacji. Jeśli jest więcej przypadków, niż wiem, to w porządku. Ale nie jest poprawnym ekstrapolowanie wysokiego wskaźnika awaryjności dużej populacji z wskaźnika awaryjności tego, co przyznajesz, że jest maleńkim zbiorem danych. Po prostu mówię.
 
Mówi również 5k jeśli holujesz lub wykonujesz ciężką pracę. Problem w tym, że wielu facetów robi 10k i holuje na każdym kilometrze.....


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Moja instrukcja mówi: "postępuj zgodnie z monitorem żywotności oleju". Nie odnosi się do krótszego interwału wymiany oleju podczas holowania, z wyjątkiem tego, że monitor żywotności oleju będzie działał szybciej. Czy możesz mi powiedzieć, gdzie to widziałeś?
 
Moja instrukcja mówi: "postępuj zgodnie ze wskaźnikiem zużycia oleju". Nie wspomina o krótszym interwale wymiany oleju w przypadku holowania, z wyjątkiem tego, że wskaźnik zużycia oleju będzie działał szybciej. Czy możesz mi powiedzieć, gdzie to widziałeś?
Moja instrukcja to stwierdza. Może w Cummins ??????????. Ale tam jest.


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
To odważna ekstrapolacja, która prawdopodobnie nie byłaby poparta danymi dla dużej populacji. Jeśli jest więcej przypadków, o których wiem, to w porządku. Ale nie jest poprawnym ekstrapolowanie wysokiego wskaźnika awaryjności populacji na podstawie wskaźnika awaryjności tego, co przyznajesz, że jest maleńkim zbiorem danych. Po prostu mówię.
Nic nie ekstrapolowałem.
Faktem jest, że aktywnych właścicieli jest tu niewielu w porównaniu z całkowitą sprzedażą ciężarówek.
Faktem jest, że nie mamy dostępu do statystyk dotyczących uszkodzonych wałów korbowych zgłaszanych do Nissana.
Faktem jest, że może to być częstszy problem, niż niektórzy z nas tutaj uważają.
Niezależnie od tego, nie jestem tym zbytnio zaniepokojony - chciałbym po prostu, aby osoby, które mają problem, były traktowane uczciwie, a Nissan i Cummins zrobili to, co konieczne, aby podnieść jakość swoich kontroli.
 
Interwały wymiany oleju w silnikach opartych na emisji spalin nigdy nie powinny przekraczać 5 tys., to wszystko, co myślę o tym problemie.
Moja instrukcja mówi: "postępuj zgodnie z monitorem żywotności oleju". Nie wspomina się o krótszym interwale wymiany oleju w przypadku holowania, z wyjątkiem tego, że monitor żywotności oleju będzie działał szybciej. Czy możesz mi powiedzieć, gdzie to widziałeś?
Silnik twin turbo EcoBoost w mojej limitowanej ekspedycji mówi mi, kiedy potrzebuje wymiany oleju....... kiedy osiągnie 5% pozostałej żywotności!

Nigdy nie ufaj elektronice!
Image
 
Moja instrukcja to stwierdza. Może w Cummins ??????????. Ale tam jest.


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
To jest z dodatku do silnika Diesla, w którym wyraźnie stwierdza się, że należy używać monitora żywotności oleju do ciężkich warunków eksploatacji z silnikiem Diesla. Przeszukiwałem tekst w całym podręczniku pod kątem "5000" i nigdzie nie było wzmianki o wymianie oleju w stałym interwale 5000 mil (choć było wiele innych odniesień, w sumie 36, głównie dotyczących elementów interwału 105 000 mil).

Image
 
To jest z dodatku do silnika Diesla, w którym wyraźnie stwierdza się, że należy używać monitora żywotności oleju do ciężkich warunków pracy z silnikiem Diesla. Przeszukiwałem cały podręcznik w poszukiwaniu słowa "5,000" i nigdzie nie było wzmianki o wymianie oleju w stałym interwale 5000 mil (choć było wiele innych odniesień, w sumie 36, głównie dotyczących elementów interwału 105 000 mil).

Image
Czy ten dolny nie mówi o oleju i filtrze przy 5k? Bardzo niewyraźne, ale tak mi się wydaje.

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
Discussion starter · #34 ·
Trochę poszperałem na tym forum i trochę w grupie na Facebooku na temat tych awarii wału korbowego.

Z tego, co znalazłem (i zrobiłem tylko kilka podstawowych skanów), wydaje się, że wszystkie awarie, na które natrafiłem, to A) fabryczne ciężarówki z przebiegiem ponad 90 tys. mil (niektóre znacznie więcej, np. 150 tys.) lub b) ciężarówki usunięte i dostrojone do ustawień HPP/CTT, niezależnie od przebiegu.

Dodatkowo wydaje się, że ustawienia HPP/CTT dają nieco więcej mocy niż inne (przynajmniej początkowo z kilkoma pierwszymi wersjami) i ustawienia te obracają się również wyżej niż inne. Nie znalazłem jeszcze ciężarówki PPEI, która złamała wał korbowy. Znalazłem jednak pęknięty wał korbowy z ustawieniami Hardway, a także pęknięty wał korbowy z ustawieniami GDP - po jednym z każdego.

Ponownie, nie jestem naukowcem, ale to znalazłem w moich własnych poszukiwaniach. Nie próbuję spekulować, tylko dyskutować (i również nie złamać własnego wału korbowego).
 
O ile wyższe są obroty przed odcięciem paliwa w ustawieniach CTT? Tylko spekuluję, ale wątpię, żeby było to wystarczające do spowodowania zniekształceń harmonicznych na wale korbowym. Mogę się mylić, po prostu rzucam to w przestrzeń.
 
O ile wyższe są obroty przed odcięciem paliwa w ustawieniach CTT? Tylko spekuluję, ale wątpię, żeby było to wystarczające, aby spowodować zniekształcenia harmoniczne na wale korbowym. Mogę się mylić, po prostu to rzucam.
Potrzebujemy cholernego strojenia skrzyni biegów. Mój ctt skoczył w dół i obroty wzrosły do ​​prawie 5 obr./min. Wyciągam teraz nogę z gazu, gdy próbuje to zrobić i wydobywa się ten dźwięk wuh wuh wuh z cai.
 
Bez wątpienia moje ramię korbowe wytrzyma dłużej, unikając tego gówna, niezależnie od tego, czy zostało idealnie wykute, czy nie
Po prostu wciąż nie wierzę, że wał korbowy w tych silnikach po prostu zawodzi w tym zastosowaniu, a mimo to sprawdza się dobrze w zastosowaniu 30 000 funtów.

To problem z blokowaniem łożysk z powodu smarowania i problemów z nagrzewaniem.

Kiedy łożysko się zablokuje... wał korbowy pęknie. Harmonia ich nie łamie.
 
21 - 40 of 109 Posts