Nissan Titan XD Forum banner

Wymiana turbosprężarki

4 reading
35K views 43 replies 18 participants last post by  Andrew p hauling  
#1 ·
Turbosprężarki muszą zostać wymienione w moim Titan XD z 2018 roku z silnikiem Diesla Cummins. Dealer zamówił części, ponieważ ciężarówka ma dopiero 48 000+ mil przebiegu i nadal jest na gwarancji. Jednak, jak to bywa w dzisiejszych czasach, kto wie, jak długo potrwa dostawa turbosprężarek. Dealer twierdzi, że NIE są one niedostępne. Ale mówi, że potrwa to jeszcze kilka tygodni. Moja ciężarówka jest codziennym kierowcą i jeżdżę nią. Kiedy turbosprężarki osiągną określoną temperaturę, wyłączają się. Cykl przez przycisk startu trzy razy i ciężarówka działa dobrze. Ale nie mogę nic ciągnąć ani jeździć na długie wycieczki. Moje pytanie brzmi: czy turbosprężarka jest dostępna w firmie Holset lub u innego producenta, który dostarczy ją mi szybciej?
 
#4 ·
Niestety, sekwencyjne turbo było używane tylko w Nissanie 5.0, a nie w ISV używanym w autobusach szkolnych i kamperach. Jestem zaskoczony, że w ogóle rozmawiali z tobą o tej części. Ich umowa była z Nissanem. Teraz, gdy odpisali cały program ISV (2 lata temu), tego rodzaju opóźnienia w dostawach części mogą stać się bardziej powszechne w przypadku części o wysokiej awaryjności. Nie wróży to dobrze na czas po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego Nissana dla modeli z 2019 roku.
 
#5 ·
Niestety, sekwencyjne turbo było używane tylko w Nissanie 5.0, a nie w ISV używanym w autobusach szkolnych i kamperach. Jestem zaskoczony, że w ogóle rozmawiali z tobą o tej części. Ich umowa była z Nissanem. Teraz, gdy odpisali cały program ISV (2 lata temu), tego rodzaju opóźnienia w dostawie części mogą stać się bardziej powszechne w przypadku części o wysokiej awaryjności. Nie wróży to dobrze na czas po wygaśnięciu okresu gwarancji Nissana dla modeli z 2019 roku.
Czy jest jakiś sposób, aby dowiedzieć się, kto wyprodukował turbosprężarkę dla Cummins??? Wtedy moglibyśmy skontaktować się z nimi bezpośrednio....
 
#6 ·
Znaleziono: „Rynek turbosprężarek samochodowych jest wysoce skonsolidowany wśród siedmiu graczy: Honeywell, BorgWarner, IHI, MHI, Cummins, Bosch-Mahle i Continental AG. Honeywell stanowi znaczną część rynku, a następnie BorgWarner, IHI, MHI, Cummins itp. Bosch i Mahle produkują turbosprężarki w ramach joint venture Bosch-Mahle.”

Może e-mail byłby dobrym początkiem... Zobaczymy, co się stanie! Holset jest budowany przez Cummins... hmm
 
#9 ·
Po rozmowie z Cummins bezpośrednio i "Works Turbochargers" w Pelham, AL, odkryłem, że silnik Cummins w Titan XD został wyprodukowany we Włoszech. To NIE jest amerykański silnik Cummins. Dowiedziałem się również, że NIE ma turbosprężarek dostępnych dla silnika 5.0L. Nissan twierdzi, że są one w zamówieniach zaległych. Ale rzeczywistość jest taka, że nie ma dostępnych turbosprężarek. Po prostu już ich nie ma, ani żadne nie są produkowane. Jedynym sposobem na wymianę uszkodzonej turbosprężarki w Titan XD z silnikiem 5.0L Cummins jest użycie części z demontażu ze złomowiska. Nie ma również turbosprężarek z rynku wtórnego. Nikt ich nie produkuje. Więc jeśli twoje turbosprężarki się zepsują, masz ciężarówkę, której nie można naprawić. Wymieniłem mojego Titan XD na Forda F-150 Powerboost. Nienawidzę tego. Kochałem mojego Titana. Do widzenia!
 
#10 ·
Po rozmowie z Cummins bezpośrednio i "Works Turbochargers" w Pelham, AL, odkryłem, że silnik Cummins w Titan XD został wyprodukowany we Włoszech. To NIE jest amerykański silnik Cummins. Dowiedziałem się również, że NIE ma turbosprężarek dostępnych dla 5.0L. Nissan twierdzi, że są one wstrzymane. Ale rzeczywistość jest taka, że nie ma dostępnych turbosprężarek. Po prostu już ich nie ma, ani żadnych nie są produkowane. Jedynym sposobem na wymianę uszkodzonej turbosprężarki w Titan XD z silnikiem 5.0L Cummins jest użycie części z demontażu. Nie ma również turbosprężarek z rynku wtórnego. Nikt ich nie produkuje. Więc jeśli twoje turbosprężarki się zepsują, masz ciężarówkę, której nie można naprawić. Wymieniłem mojego Titan XD na Forda F-150 Powerboost. Nienawidzę tego. Kochałem mojego Titana. Do widzenia!
3 słowa...

Sprawdź
Swoje
Fakty
 
#14 ·
Kiedy to mnie spotkało, mój XD z 2017 roku był w warsztacie przez 7 tygodni w oczekiwaniu na część. Tak długo, że kupiłem zapasową. Niedawno wymieniłem mojego XD na ciężarówkę Nissana z 2022 roku, ale mam nowy, w pudełku, zakupiony od dealera siłownik. Jeśli ktoś jest zainteresowany, sprzedam go za cenę, którą za niego zapłaciłem.
 
#15 ·
Kiedy to mi się przydarzyło, mój XD z 2017 roku był w warsztacie przez 7 tygodni, czekając na część. Tak długo, że kupiłem zapasową. Niedawno wymieniłem mojego XD na ciężarówkę Nissana z 2022 roku, ale mam nowy, w pudełku siłownik zakupiony od dealera. Jeśli ktoś jest zainteresowany, sprzedam go za cenę, którą za niego zapłaciłem.
Czy to był siłownik turbosprężarki, na który czekałeś? Wydaje się, że dostępność części poprawia się. Mój dealer był w stanie znaleźć jeden i zamówić go w ciągu dwóch dni. Następnie 5-7 dni na wysyłkę. Znalazłem również dealera, który faktycznie miał jeden na półce, ale mój dealer nie chciał go od nich kupić i chciał zamówić go przez Nissana. W tym momencie wziąłbym na siebie stratę i wysłał swój do odbudowy i naprawił go sam. Praca gwarancyjna jest miła, ale czasami trzeba po prostu wziąć na siebie stratę i uruchomić ponownie swoją ciężarówkę. Widzę to tak, że zaoszczędziłem około 15-20 tysięcy dolarów w porównaniu z porównywalnym dieslem 3/4 lub 1 tony, więc mógłbym włożyć w to mnóstwo pieniędzy, zanim zbliżyłbym się do tego, co zapłaciłbym za inną ciężarówkę.
 
#18 ·
Cześć, jestem nowy w Titan Diesel i głupio kupiłem właśnie 2016 Nissan Titan XD SL w świetnym stanie, ale nie odpala z przebiegiem 138 tys. mil za 14 500 $, aby wozić zabytkowe przyczepy po kraju. Zaczęło się na aukcji z czystym tytułem, na którym napisano "uszkodzony".

Do tej pory, po zabraniu go do niezależnego warsztatu, stwierdzili, że zamontowano nowy rozrusznik z uszkodzonymi zębami i uszkodzonym kołem zamachowym (385 $ za te informacje), a dealer Nissana pobiera kolejne 360 $, aby go zdiagnozować. Z wydanymi 800 $ i 0 postępów. Spodziewam się jutro telefonu z informacją, że silnik się zatarł. Znalazłem to na stronie NHTSA:


"5.0 Cummins wykorzystuje turbosprężarkę Holset M2 twin sequential. Około 12 000 Titanów XD z 2016 roku zostało wycofanych z powodu potencjalnych problemów ze smarowaniem turbosprężarki (biuletyn techniczny NTB16-097). Problem dotyczył słabego smarowania turbosprężarki spowodowanego niskim ciśnieniem oleju.

Z powodu wady produkcyjnej niskie ciśnienie oleju powodowało niedostateczne smarowanie turbosprężarki. Mogło to spowodować kontakt wirnika turbiny z obudową turbosprężarki. Kiedy to nastąpi, wióry metalu mogą zostać wysłane przez turbosprężarkę i do silnika, co prowadzi do potencjalnych katastrofalnych uszkodzeń silnika.

Wycofanie miało trzy potencjalne wyniki. Jeśli Twój ECU przechowywał kod niskiego ciśnienia oleju P0524, otrzymujesz nowy silnik i nową turbosprężarkę. Jeśli kod nie był obecny, turbosprężarka jest wyjmowana i sprawdzana. Po inspekcji, jeśli turbosprężarka miała kontakt z obudową, turbosprężarka i silnik zostały wymienione. Jeśli turbosprężarka przeszła inspekcję, silnik pozostał, ale turbosprężarka i tak została wymieniona.

Chociaż incydent ten przypisywano głównie modelom z 2016 roku, było wielu właścicieli, których wycofanie nie dotyczyło, którzy mieli wiele awarii turbosprężarki.

Moim zdaniem brzmi to dokładnie tak, jak to, co przydarzyło się tej ciężarówce, ale przez telefon powiedzieli, że to nie dotyczy mojego numeru VIN, ale będą musieli zdiagnozować ciężarówkę. (360 $ więcej) Czy ktoś przeszedł w tym momencie proces wycofywania i faktycznie otrzymał nowy silnik od Nissana? Wszelkie rady będą mile widziane.
 
#19 ·
Było ich kilku, ale to było dawno temu, w 2016 roku. Przepraszam za kłopoty, ale jego wezwanie do serwisu było specyficzne dla numeru VIN dla niektórych modeli z 2016 roku i jeśli Twój nie był na liście, to nie dotyczy. Nie jestem pewien, czy w ogóle by to pokryli w tym momencie, gdyby to była awaria turbosprężarki, a Ty byłbyś na liście, przy przebiegu 138 tys. mil i około 6 latach!!

Czy powiedziałeś, że kupiłeś pojazd, który nie chciał zapalić? Jeśli tak, to przy przebiegu 138 tys. mil (i uszkodzonym tytule??!!), może być wiele rzeczy. Czy kiedykolwiek słyszałeś, jak pracuje? Co sprawia, że myślisz, że jest zablokowany? Czy są jakieś kontrolki CEL lub kody błędów? To wezwanie do serwisu jest dla Ciebie w tym momencie chybione, myślę, ale dealer powinien być w stanie powiedzieć Ci więcej... miejmy nadzieję.
 
#28 ·
Turbos w moim Titan XD z 2018 roku z silnikiem Diesla Cummins muszą zostać wymienione. Dealer zamówił części, ponieważ ciężarówka ma dopiero 48 000+ mil przebiegu i wciąż jest na gwarancji. Jednak, jak wszystko w dzisiejszych czasach, kto wie, jak długo potrwa dostarczenie turbosprężarek. Dealer twierdzi, że NIE ma ich w zamówieniu oczekującym. Ale mówi, że potrwa to jeszcze kilka tygodni. Moja ciężarówka jest codziennym kierowcą i jeżdżę nią. Kiedy turbosprężarki osiągną określoną temperaturę, wyłączają się. Cykl przez przycisk startu trzy razy i ciężarówka działa dobrze. Ale nie mogę nic holować ani jeździć na długie wycieczki. Moje pytanie brzmi, czy turbosprężarka jest dostępna u Holseta lub innego producenta, który dostarczy ją do mnie szybciej
Właśnie rozmawiałem bezpośrednio z firmą Cummins. Część nie jest dostępna w magazynie i nie ma przewidywanego terminu dostawy w ciągu najbliższych 120 dni.
mam rdzeń, który sprzedam.
 
#29 ·
Turbos muszą zostać wymienione w moim Titan XD z 2018 roku z silnikiem Diesla Cummins. Dealer zamówił części, ponieważ ciężarówka ma przejechane zaledwie 48 000+ mil i nadal jest na gwarancji. Jednak, jak wszystko w dzisiejszych czasach, kto wie, jak długo potrwa dostarczenie turbosprężarek. Dealer twierdzi, że NIE są one wstrzymane. Ale mówi, że i tak potrwa to kilka tygodni. Moja ciężarówka jest codziennym kierowcą i jeżdżę nią. Kiedy turbosprężarki osiągną określoną temperaturę, wyłączają się. Cykl przez przycisk startu trzy razy, a ciężarówka działa dobrze. Ale nie mogę nic ciągnąć ani zabierać jej w długie podróże. Moje pytanie brzmi: czy turbosprężarka jest dostępna w firmie Holset lub u innego producenta, który dostarczy ją szybciej?
 
#36 ·
Bardzo chciałbym dostać ISV, aby zaprojektować dla niego części. Nie mogę wyłączyć mojej ciężarówki z eksploatacji.

Myślę, że ISV w naszych tytanach skorzystałby na prawdziwym równoległym układzie turbo, po jednym na każdym rzędzie. Myślę, że jest też wystarczająco dużo miejsca.